söndag 23 oktober 2011

Varför jag inte har pluggat Produktutveckling idag:

Igår var det overallsinvigning och fest, där somliga drack mer än andra så att säga. Jag vaknade imorse klockan halv tio och upptäckte att Johan fortfarande inte hade kommit hem. Telefonen var av och cykeln var inte heller hemma. Cyklade till skolan och Hemköp utan spår av Johan och började bli seriöst orolig. Väl hemma igen internet-stalkade jag några av Johans kompisar och fick fram en adress till en av dom (han svarade inte på mobilen trots att jag ringde nio gånger), cyklade till Agnes och lånade hennes bil och sedan åkte vi o plingade på hemma hos Johans vän. Han öppnade efter många om och men, väldigt yrvaket och fattade ingenting. Mobilen låg i overallen på balkongen och Johans väska fanns där, men inte Johan. Vi ringde en annan kompis men inte heller där fanns han, och ingen hade någon aning. Vi började köra hem mot Agnes igen för att stalka fram en ny vän, men då ringde de från sjukhuset. Jag fick alltså köra till sjukhuset i Linköping för första gången för att hämta en tilltuffsad pojkvän.

Herregud vilken dag alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar