söndag 9 oktober 2011

Lördag 8.10.11

Fin dag igår. Jag, Anna och Ida var på Modell för en dag och blev sminkade, fixade i håret och fotade. Vi köpte inga bilder dock då priserna var hutlösa och vi mest gjorde det som en kul grej. Kul var det, men jag var inte särskilt imponerad varken av smink, hår eller bilder, känner att vi nog hade klarat det där själva om vi hade haft en studio! :)

Efter det åt vi potatismos och falukorv hemma hos mig innan vi spenderade några fruktlösa timmar i skolan med att försöka förstå matten.

På kvällen lyxade jag och Johan till det med kött, bakad potatis och vin. Det var välbehövligt! Sen tittade vi på Invictus och åt chokladmuffinssmet. Första gången jag såg den filmen och den var riktigt bra. Morgan Freeman och Matt Damon är helt klart två av mina favoritskådisar dessutom.

Idag väntar mer matteplugg samt konstruktion av tejprullehållare. Hur fan jag ska lyckas med något av det vet jag inte, men försöka bör man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar