tisdag 25 oktober 2011

Äntligen slut

Tenta-P är över!

Vi skrev sista duggan idag, vilket var gjort på ca 20 minuter, resterande 40 spenderades med att bjuda på vindruvor, fläta håret och rita roliga gubbar. Har aldrig varit med om något liknande, strax innan tre går en kille i klassen och lämnar in, alla väntar spänt för att se om de tar emot den innan tre och sedan rusar alla upp o lämnar in! Herregud, tycker synd om de andra stackarna som skrev ett annat prov i samma sal. Dessvärre fick vi inte gå förrän klockan tre så efter att ha lämnat in återvända alla till sina platser och försökte låta bli att skratta eller störa men jag tror vi misslyckades ganska kapitalt med det.

Resterna av min fläta

Därefter har jag lyckats tvätta samt strängt förmana Mr spendera-natten-på-sjukhuset att städa. Sen stack jag iväg på kick-off med mitt utskott där vi gjorde pizza och chokladpudding samt tävlade lite. Det var riktigt roligt, är mycket mer taggad på utskottet nu! Vi ska dessutom på hajk nästa helg med alla andra utskott från M-sektionen, jag gissar att det kommer bli grymt kul.

Sist men inte minst, idag kom vårat märke! YEAY!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar