måndag 17 oktober 2011

att ha ett liv igen

Första tentan är över, det gick både bra och över förväntan, och jag känner att pressen släpper lite. Jag hittar tillbaka till mig själv lite grann. Trots att jag hade behövt plugga inför omduggan på onsdag kände jag att jag förtjänade att titta på ett par avsnitt av ANTM, jag förtjänade en eftermiddag på stan och en fika med Louise. Vi gjorde av med lite pengar, jag fyllde på med ansikttvätt och blev medlem i body shop och plötsligt var jag 500kr fattigare men oj vad mycket grejer jag fick för pengarna! Och lite pengar försvann på H&M, såklart. Men får man en femma i programmering är man värd ett nytt linne, en lyxig bodylotion, en chokladinspirerad fika och att tappa bort tiden med en god vän.

Ibland får man ha ett liv som student också.

Bästa Louise


Mocha-Latte, jag har saknat dig!


Everything is not black & white


Förrutom min hud då, som onekligen är vit.

Sist men inte minst, Grattis Natta! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar