onsdag 5 oktober 2011

jag ger upp, jag orkar inte bli besviken

ännu en besvikelse. klarade inte dugga 2 heller. fattar inte vad som händer, det är matte! jävligt svår matte visserligen, men det är matte! när slutade jag förstå? jag orkar inte med att ständigt kämpa, försöka vara positiv, ge allt och knuffas ner på botten igen. ska det vara så här? i fem år nu? fem år av oförståelig matte, 100-tals omöjliga skisser, stressiga produktdeadlines och överjävliga programmeringslabbar. 


hur tar man sig igenom det? hur orkar man?
hur ska jag orkar vara glad för johans skull, för att han klarade den?

2 kommentarer:

  1. Vännen, det tar lite tid att komma in i det, ge inte upp än! Du vet ju att du kan egentligen, så ha tålamod med dig själv. När saker ändras så mycket som ditt liv gjort dom senaste månaderna tar det ett tag innan huvudet kommer ifatt :)

    SvaraRadera
  2. Tack babe! Det känns fortfarande för jävligt men det kanske måste göra det ett tag helt enkelt.

    SvaraRadera