söndag 30 oktober 2011

Oslo och tillbaka på 40 timmar

För några timmar sedan kom jag tillbaka från en jätteskön blixtvisit i Norge. Bestemor fyller 80 i veckan så det var födelsedagskalas vilket innebar en massa kacklande och alldeles för mycket sötsaker. Det är i och för sig det som kännetecknar de flesta besöken hos Norge-släkten så det kändes passande. Alla barnbarnen gick ihop och köpte presenter tillsammans till Bestemor, dels lite saker för att underlätta hennes vardag, men vi gjorde också en scrapbook med bilder o texter från alla barnbarn. Den kändes väldigt uppskattad!

I övrigt var det oerhört skönt att komma bort lite och inte tänka på alla småsaker som ligger och gnager hela tiden hemma. Jag behövde det.


Fina kusiner <3

Förresten, när jag la upp ett album på facebook grupperade den vissa bilder i förväg och gav några förslag på taggar. Där var det bl.a. 6 bilder som taggades som Ingrid (vit klänning), men en av dessa bilder var på mig och en annan på min lillasyster. Haha det kanske finns lite släktdrag trots allt? Lite komiskt att ingen "feltaggad" bild var på Hilde, Ingrids lillasyster, dock.

Imorgon börjar vi en ny skolvecka med mattelektion kl.8.15, så godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar