tisdag 18 oktober 2011

när jag blir grå, när jag faller, orkar du för 2?

Livet är tillbaka på botten igen, det är omdugga imorn och jag har försökt plugga hela dagen. Jag fattar inte uppgifterna, lösningarna, svaren eller meningen med något av det och jag vet att jag hade kunnat plugga hårdare men det går bara inte. Det kommer gå åt helvete imorn, jag hade en liten ljusglimt igår och nu kommer allt bara gå åt helvete igen. Dessutom måste jag plugga till nästa kontrollskrivning på torsdag i en ännu mer omöjlig mattekurs när jag har kuggat den här igen. Jag hatar det! Dom har förstört matten för mig, det som var logiskt bra och till och med lite kul ibland är bara en jävla sörja och jag fattar ingenting. Jag orkar inte pendla från toppen till botten längre.

Jävla berg & dalvana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar