onsdag 26 oktober 2011

Sömnen kommer som en vän tur, retur mot tystnaden

Att vakna av sin pojkväns alarm och veta att man själv får sova vidare är en underskattad känsla. Speciellt när den följs av att pojkvännen i fråga snoozar sitt alarm och lägger armen runt mig och drar mig tätt intill. Älskar att ligga och snooza tillsammans, bara vara och känna varandra. Jag fick en hejdåpuss när han gick och sedan kunde jag sova vidare. Börjar inte förrän kl.13.00 idag, helt sjukt, jag tror inte det har hänt sen vi började här, men vi ska vara duktiga och träna innan skolan så jag ska ge mig iväg snart. Känner mig oerhört harmonisk idag, misstänker att det är en kombination av att inte ha något prov hängande över mig och det faktum att lägenheten är relativt städad. Att ha ordning runt omkring sig är också underskattat, måste bli bättre på det!

På fredag åker jag till Oslo med familjen för att fira Bestemor, längtar jättemycket efter att få träffa alla igen och slappna av lite. Men först några dagar skola till, och imorgon är det fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar