tisdag 15 november 2011

& som en viskning, ser Vi syner nu igen. Det här är nått som inte ens har hänt..

Loggar in och den här bloggen har exakt 747 pageviews. Nästan bud på  att lägga ner bara för att, jag menar, det hade kunnat vara både 746 eller 748 lika gärna, men just exakt nu när jag loggade in var det 747. Det är en fin känsla.

En fin känsla från en berg-och dalbana-dag. Eller ett berg- och dalbana-liv snarare. Ena stunden är allt perfekt och det är mysiga pussar och gulliga sms, nästa bråkas det vilt om disk, städning, ansvar, resor, datorspel you name it. Jag är så trött på det. Hysteriskt utbrott i natt slutade med att jag sov ensam i sängen, och ändå känns det inte som att det jag säger tas på allvar.

Nog om det. Jag försöker skriva på min ansökan till MPiRE, vilket är snäppet viktigare än den här bloggen men bra mindre viktigt än rapporten till grillprojektet. På något sätt går minst viktigt först? Jag är i en sån där fas  när jag b a r a . i n t e . o r k a r . p l u g g a. Eller något annat viktigt. Eller jobbigt. Jag vill bara hänga med vänner, sova och titta på Americas Next Top Model. Och äta pepparkaksdeg. Förbannar mitt förnuftiga jag som vann kampen om huruvida jag skulle köpa pepparkaksdeg idag eller inte. Jaja, jag kan tydligen vara förnuftig i de mindre viktiga besluten, ett steg i rätt riktning eller det sista som finns kvar av den en gång så duktiga Josefine? Vem vet.


18 år gammal, lugg och mitt i en helt annan hjärtesorg.
Och det gick bara utför



4 kommentarer:

  1. Sweetness, du skrämde mig, trodde faktiskt att du hade klippt lugg igen!

    Ring mig om du vill, jag tar mig tid :) Annars föreslår jag en lång skype-ning ikväll när jag kommer hem från ett "krismöte" som jag anser redan har lösts egentligen.. Vad säger du? :)

    SvaraRadera
  2. Haha nä, så illa är det inte ;)

    Jag har fullt upp resten av veckan :/ Ikväll ska jag träna sen handla massa mat och vin, imorn är det fest, lördag är det fest :P Kanske bakis-skype på lördag/söndag? :)

    SvaraRadera
  3. Bakis-skype på söndag blir bra! Jag ska försöka hålla mig inloggad så mycket som möjligt så får vi se hur jag mår efter att ha hållt i in/utsupning med skånes ;)

    SvaraRadera
  4. Yes, då försöker jag göra samma sak! Haha vi kan väl säga att det inte blir innan två iaf :P

    SvaraRadera