måndag 7 november 2011

Äntligen är ännu en 8-21 dag slut. Jag orkade visserligen inte gå på första lektionen och vi hade hål 15-17 men det är fortfarande en överjävlig dag när man har fyra timmars programmeringslab kl.17-21. Dessutom är jag fortfarande trött efter helgen, alla utskott åkte på hajk lördag till söndag med allt var det innebär. Vi började lite lätt med lekar, lunch och diskussionsforum för att fortsätta med fest, spel och spökrunda. Ni vet ju vad jag tycker om spökrundor, så jag var måttligt glad, men som tur var var resten av helgen riktigt kul! Bäst var helt klart timmarna vi spenderade liggandes på folks väskor, bekvämare än man kan tro!

Har inte av min bästa dag idag, när man börjar med att försöka rita en 60-tals radio i ett ovanifrån-perspektiv vet man bara att det kommer gå utför.. Men med lite hjälp lyckades jag hyffsat (har ingen bild, kanske är lika bra iofs) och sedan kom det positiva beskedet att jag klarade duggan i produktutveckling och allt kändes lite bättre igen. Sen lättnaden efter att ha lättat en börda gjorde också sitt.

Imorgon blir det mattelektion och bodypump, sen är det ledigt fram till vi börjar köa till biljettsläpp. Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar