fredag 25 november 2011

det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Folkets park i Huskvarna levererar igen, HERREGUD vad bra det var! Veronica Maggio, sveriges snyggaste kvinna, grym live! Jag vill vara henne.

Låtarna då? Vi fick allt vi ville ha, bäst var helt klart Måndagsbarn, Jag Kommer, Snälla bli min igen och Välkommen in med det lilla inledande försnacket om en förbjuden hemmafest. Encoret inleddes med en pimpad version av Dumpa mig (för övrigt den enda låten från Vatten & Bröd) som jag gillade skarpt! Jag saknade Havanna Mamma och konserten kändes kort, jag var liksom inte färdig när den var slut, men den var ändå så bra! Önskar bara att långa människor kunde tänka sig lite för. Inte en, inte två och inte tre gånger heller utan ännu fler kommer någon och ställer sig exakt i den lilla minimala lucka där man lyckas se, och då stod vi ändå längst ut på kanten en bit bak.

Jag känner att jag svamlar, och jag lyckas inte riktigt förmedla det jag ville säga, så jag lämnar det här nu. Kanske försöker igen i morgon om jag får ur mig något vettigt då. Jag säger godnatt, och jag hoppas att jag får en chans att se Maggio snart igen.




Det här är värt att dö för
Jag tror mitt hjärta blöder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar