tisdag 22 november 2011

det är i mars jag fyller år, men min Feber gör det svårt

Nej jag fyller inte år i mars, men nästan. Däremot har jag feber (åtminstone kvälls- och nattetid). Jag har dessutom konstant smärta i halsen och idag när jag äntligen gick upp vid halv tolv var den dundrande huvudvärken ett faktum. Igår lyckades jag ta mig till skolan, mycket tack vare att den enda lektion vi hade var kl. 17-19, men att gå upp imorse för mattelektion kl.8.00 var helt omöjligt. Just nu sitter jag med min tjockaste tröja, försöka dricka äckligt te och tycker riktigt synd om mig själv.

Förstår inte varför jag får feber framåt kvällen och sedan ligger o fryser (fast jag är kokhet) nästan hela natten, tills det verkar som att febern släpper för sen svettas jag till jag går upp. Har vaknat i blöta lakan två dagar på raken och det känns sådär. Borde inte febern vara mer konstant?

Kan i alla fall konstatera att det kan inte vara bra att lägga sig vid kl.5.00 två kvällar på raken efter ganska hårda utekvällar. Är väldigt nöjd med att jag bara ska på sittningen och inte eftersläppet på torsdag samt att det inte blir någon mer fest i helgen för min del.

Men den stora frågan är egentligen hur jag ska klara intervjun ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar