tisdag 22 november 2011

MPiRE

Har precis kommit hem från min intervju till nästa års MPiRE. För er som inte gå på LiTH ska jag berätta vilka MPiRE är:

MPiRE är de coolaste som finns. Det är de som planerar och arrangerar Nolle-P, som skrämmer livet ur Nollan men guidade oss rätt och hjälpte oss lära känna våran klass. De har olika teman varje år och hittar på alla möjliga och omöjliga saker, som t.ex. äta diverse rotfrukter över halva klassrummet samt fira toffsdagen.

Intervjun kunde nog gått bättre, jag vet redan ett antal saker som jag borde ha sagt. Men så känner man väl alltid? Dock känns det väldigt jobbigt att jag svettades hela intervjun (jävla cykelhelvete med skevt hjul som går emot bromsen hela tiden), det är och förblir en förbannelse. Jag gjorde nog ett hyffsat intryck, men jag tror inte det var tillräckligt bra.

Fast vid närmare eftertanke gick det ganska kasst. Bajs också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar