söndag 13 november 2011

Och jag drog med dig i mitt fall, och sen gled jag bara undan

Min så kallade man är 12 år igen och spelar någon form utav medeltida krigar-datorspel, allt jag hör är ett frenetiskt klickande på tangentbord och mus. Detta samtidigt som jag tittar på sparkonton och får recept på pepparkaksdeg av mamma. Ska vi säga att vi ligger på lite olika mentala åldrar just nu och att smeknamnet "mitt lilla lammkött" inte är helt utan sanning? Ska vi säga att det kanske inte är så sabla konstigt att man inte är sugen jämnt när den man bor med i tid och otid beter sig som ett barn både vad gäller spelande och ansvar för hushållet?!

Och ska vi också säga att jag låter som en gammal kärring och just nu är helt okej med det?

2 kommentarer:

  1. Åh jag vet precis hur det är!! Axel sitter också och spelar tv/dataspel i tid och otid! Och Ja det är verkligen okej att låta som en tant i detta läget!! :P

    SvaraRadera
  2. Så sjukt irriterande!! Hur får man dom att sluta?

    SvaraRadera