söndag 13 november 2011

Helgen, veckan, livet

Har haft finaste helgen på så länge och bara hängt med fina vänner :) I fredags gick vi på afrodans, sen träffades vi lite senare hos Anna för att spana in hennes lägenhet och sy på lite fler märken på overallen. Den kvällen kan sammanfattas med spårade sms-konversationer, pannkakor, ihopsydda ben, nålar som gick av, saft, dåligt micrade popcorn och massa skratt och skvaller! En fin kväll helt enkelt.

Igår samlades vi vid campushallen kl.10.00 för ett pass bodypump. Sjukt jobbigt pass, men jäklar vad grym man känner sig efteråt! Speciellt när man går upp lite tidigare för att gå dit. Därefter satte jag och Elin oss i skolan och gjorde färdigt vårat luffarschack, hoppas verkligen att det blir godkänt på måndag! Sen var planen att vi skulle åka ner till stan men ingen orkade så istället åkte jag hem o kollade på film med min man och städade lägenheten inför kvällen. Då vankades nämligen en 3-rätters tjejmiddag! Vi gick och handlade tillsammans, lagade mat ihop och hade det bara allmänt bra. Så fort vi orkar ska vi lägga upp alla recept på vår eminenta matblogg (ni har väl inte glömt?).

Veckan har i övrigt varit ganska "lagom". Vissa skoldagar tog aldrig slut, andra var en lektion långa och då passade vi på att gå på bodypump. Dessutom köade vi hela natten till tisdagen för att få biljetter till jubileumsveckan och Movits! men det visade sig vara helt i onödan..

Idag skulle jag gjort följande:


  • Skriva på grillrapporten
  • Maila Flamman om ett reportage
  • Skriva i min projektlogg
  • Skriva recept till maten igår
  • Pluggat matte
Jag har inte gjort något av det. Istället har jag blivit förkyld igen. Toppen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar