måndag 28 november 2011

Hellooo, I've just arrived in my fantastic boat!

Eftermiddagen började så bra med att jag kollade på lite klipp på Khan Academy (matte-föreläsningar typ) och sedan äntligen lyckades lösa uppgiften jag slet med hela lektionen. Vi lyckades till och med tvätta all tvätt, jag har lagat mat och vikt ihop samt lagt undan den rena tvätten. Och så skulle jag plugga matte igen. Då insåg jag att det började bli dags att betala räkningarna, så jag startade datorn igen och fastnade i detta:

Raske menn - Danglebærsangen

Norskkroppen (eng sub)

Ah! Så det er Sånn det er!

Och så klart, klassikern:

Verdenshistorien på 5 minutter (eng sub)


Æ savner Norge..


2 kommentarer:

  1. Jag var på för bra humör när jag skulle lägga mig så det tog lite tid att somna! :P

    SvaraRadera
  2. Haha jag har full förståelse för detta! En av de bättre anledningarna man kan ha till att inte kunna somna känner jag :P

    SvaraRadera