lördag 14 januari 2012

Never gonna give you up

Seg lördag idag efter en riktigt kul utekväll igår, har verkligen saknat alla Linköpingsmänniskor! Det började bra med tacos hos mig med sju grymma tjejer, därefter förfest i G-punkten med alla Dpu-ettor och sedan NH där jag lekte match-maker och dansade loss. Blev ganska varmt så jag höll upp håret med ena handen och jag vill minnas att det var någon som försökte få mig att ta ner handen och fattade inte varför jag höll upp håret? Haha. Till sist följde Agnes med mig och käkade kebab medan vi diskuterade livet innan vi cyklade hem.

Vaknade imorse och var livrädd att jag hade tappat ett av mina öronhängen, men de låg så fint på bokhyllan när jag kollade :) Har snart diskat allt men måste pausa lite då och då för att diskstället blir fullt. Hoppas verkligen vi kan få diskmaskinen installerad snart och att det inte blir alldeles för dyrt!

Ikväll ska vi göra pizza och kolla på film, har slagit rot framför tv:n den här veckan :P Imorn taggar vi lägenhetsvisning hos Louise, bodypump samt fika hos Elin. Planerar att sno Sören medan alla andra är distraherade av kanelkransen, moahaha :]

1 kommentar: