söndag 15 januari 2012

I know everything changes, all the cities and faces, but I know how I feel about You

Sista dagen på lovet. Känns lite overkligt att gå till skolan imorn, lyssna på föreläsningar och ha nya kurser. Det blir bara tre kurser åt gången nu, tack och lov för det. De första är Mekanik - Statik, Envariabelanalys 1 och Formgivning och formseende. Jag går in med inställningen att det här kommer bli bra!

Idag har vi vart på bodypump. Det var, inte helt otippat, riktigt jobbigt, men samtidigt riktigt skönt! Sen belönades vi med kanelkrans hemma hos Elin. Riktig lyx, inte bara fick vi typ den godaste krans jag någonsin ätit, vi fick även gosa med Elins galna ninjakatt Sören. Fin kväll med fina människor, skönt att vara tillbaka!

Avslutningsvis har jag börjat med en ny fotobok. Den gamla gjorde vi på japanphoto och den blev jättebra, men jättedyr. Har letat runt en massa och ifolor rekommenderas mycket så jag ska satsa på det. Har gjort ett provuppslag och programvaran känns bra, men jag är lite orolig över bildkvalitén. Det ser jättesuddigt ut? Får nog kolla runt lite till, kan ju hoppas att det bara ser oskarpt ut i programvaran..


Sneak-peak på hur ett uppslag från Barcelona kan bli
(med en massa finjusteringar kvar)

Nu ska jag nana, big day tomorrow people! Ses i T1! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar