söndag 22 januari 2012

Lasagnen fick vänta..

Efter att ha kollat på Junior Masterchef Australia fick både jag och Johan en oemötståndlig craving efter kött. Därför släpade vi oss till Hemköp och hittade lammrostbiff på halva priset som vi marinerade..


När det såg så här mumsigt ut följde jag med Johan och Marcus till gymet. Jag orkade inte cykla till campushallen och i ett svagt ögonblick lät jag mig övertalas. Träningen gick sådär, det är inte riktigt vad jag är van vid. Det faktum att vi tränade axlar och mage och jag har känt av vänster biceps mest av allt bådar ju inte heller gott, men vi får väl se hur det känns imorn.

Efter träning och dusch gjorde vi lyxig söndagsmiddag, stekt marinerad lammrostbiff med ugnsgratinerat potatismos och rödvinssås. Och så passade vi på att ta ett glas vin till maten också. Bättre avslut på veckan kan man nog inte ha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar