torsdag 12 januari 2012

2 år 6 månader och 1 dag

Så länge har jag och Johan varit tillsammans. Igår firade vi lite genom att göra smördegsinbakad fläskfilé (som blev helt stört god även om den aldrig ville bli klar) med ugnsrostade potatishalvor och morötter, namnam!

Sen åkte vi in till stan och gick på bio, första gången i Linköping. Vi såg Tinker Tailor Soldier Spy och vi kan väl konstatera att den var varken som jag eller Johan trodde att den skulle vara. Blev ganska besviken faktiskt, det var alldeles för många personer med parallella historier och kronologiska hopp för att man skulle hänga med riktigt, och för lite action. Dessutom blev jag ganska besviken på filmstaden här i Linköping, våran hemma i Växjö känns både större och fräschare! Framför allt var toaletterna inte något att hurra för, och enligt Johan stod det på schemat att de inte hade tvättats på sex dagar. Sen satt vi i minsta salongen och tydligen kunde man bara gå in från ena hållet, och vi satt givetvis längst in..

Tidigare på dagen gick vi ner till stan och tillbaka, Johan beställde ny bankdosa och så tog vi en tripp till systemet. Eftersom något har hänt min cykel (igen) och jag inte har orkat fixa den än gick vi fram och tillbaka, sen gick vi hem från bion också, så det blev en rätt bra promenad!

Balen 2009


Studenten!


En skiddag i Oslo


Tacos-kväll i Oslo med min kusin+pojkvän


I Johans första lägenget i Oslo


Holmenkollen-utflykt med mormor och morfar


Fest i våran lägenget

Jag älskar dig <3

1 kommentar:

  1. Grattis till Er! :)
    Usch, jag minns från besök hos syster att biostaden i Linköping inte var någon höjdare :/
    Kram!

    SvaraRadera