torsdag 19 januari 2012

Mer bra saker


  • Vi slutade vid tolv idag och även om jag inte pluggade så mycket som jag hade tänkt blev det ändå två timmar mekanik. Börjar fatta lite i alla fall!
  • Har äntligen fått klara besked om installationen av diskmaskinen. För den ringa summan 2200kr ska vi få den installerad samt en ny blandare inom några dagar!
  • Idag använde jag vårat Ica-studentkort för första gången, äntligen ett gemensamt konto! Räknande i internetbanken varje månad - no more.
  • Jag lyckades dessutom skicka över resterande bonuspoäng från gamla ica-kortet.
  • Jag har organiserat en bråkdel av studiecellen.
  • Medan vi kollar på handboll (som iofs inte går så bra just nu) står en smördegsinbakad fläskfilé i ugnen, muuuums!

En av Amsterdams kanaler, en glad Josefine med ny jacka och solglasögon samt Amsterdams domkyrka (tror jag, deras största kyrka i alla fall. ligger ironiskt nog i red light district, lite skumt var det med halvnakna brudar i skyltfönstret tvärs över gatan från kyrkan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar