söndag 22 januari 2012

Godmorgon världen

Igår hade vi en sega-mega lördag. Vaknade vid 10 och tyckte att livet kändes sådär, lyckades somna om igen och vaknade nästa gång 13.30. Mådde bättre då, och det faktum att Johan faktiskt var bakis fick mig att känna mig piggare. Ja, jag vet, jag är ond. Gårdagens ledord var i alla fall pizza, choklad, cola, saft, soffhäng, handboll, gladiatorerna och till sist Se7en. Vi har sett den förut så jag passade på att somna i Johans famn :) Är mycket nöjd med våran TV och soffa!

Idag har jag lite olika projekt som jag kan syssla med, har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska prioritera.

  • Skriva om mitt CV inför CV-granskning i skolan i veckan. 
  • Skicka ut våran undersökning. 
  • Börja med fotoboken på riktigt (kräver Johans medverkan då jag tycker att han får vara med och välja bilder i alla fall)
  • Göra lasagne (köpte lasagneplattor igår så den här gången står inget i min väg)
  • Plugga mekanik
  • Träna bodypump (eller annan träning)
  • Välja produktgrupp och börja skissa lite. Har lite ångest där dock, måste finnas mer intressanta industriellt framtagna elektroniska produkter som används av människor än köksmaskiner och locktångar. Help me pleazzzz!
Vem vet, kanske det slutar med att jag spenderar den här dagen i soffan också. Man behöver vila upp sig på helgen!


En bild till fotoboken kanske? Min fina man på Chateau D'If utanför Marsielle. Varför är inte himmelen sådär blå här hemma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar