torsdag 1 december 2011

everybody just have a good time

Hittade detta inlägg bland mina utkast, var inte medveten om att jag inte hade publicerat det. Men här kommer det alltså, bara 1 ½ månad försent! I efterhand kan det vara kul att veta att detta inlägg skrevs samma natt som Johan hamnade på sjukhus.
Korrekt publiceringsdatum hade varit 23 oktober kl. 02.44 


Nyss hemkommen efter en ofrivilligt nykter utekväll. Jag tänkte ta det lite lugnt eftersom det blev allt annat än lugnt igår, men sen trodde jag ju att dom skulle supa oss jättefulla under ovve-invigningen idag också. Blev inte riktigt så kanske? Det var tentakravall ikväll och ja, jag fick äntligen gå ut i min numera skitiga overall, men fan vad tråkigt det är med fulla människor när man själv är nykter. Det enda positiva ikväll är att Johan och Viktor, Louise pojkvän, bara mystiskt fann varandra och numera är "polare" med hjälp av visst alkoholintag. AWESOME liksom, nu kan Louise o jag börja planera paraktiviteter! :D

Kvällen igår ja. DET hörrni, var en awesome kväll! Vi hade tackfest för våra faddrar (tack för nolle-p liksom) och vi bjöd på öl, cider och fulvin. Det var M-tema, så jag gjorde en favorit i repris med Marilyn Monroe. Tyvärr var golvet jättehalt av spilld mat och fulvin så jag ramlade ett par gånger och min klänning är numera allt annat än vit typ. Men det var så kul! Jag var helt uppslukad av att bara allmänt dansa och resten av världen betydde inte så mycket där och då, men så skulle vi hem och jag lyckades inte hitta låset på cyklen så jag ringde o lipade för Johan o ville att han skulle komma dit o låsa upp. Det ville inte han (konstigt nog), men som tur var kunde Louise hjälpa mig. Vaknade med grym huvudvärk, lätt panik när jag trodde att jag hade vänners nycklar och tron om att jag kom ihåg det mesta från igår. Har insett att vissa minnesluckor finns det och att jag var väldigt full när jag kom hem, men det var en riktigt bra kväll. DPU-are kan alltså.

Bjuder på lite fina bilder också.

Marilyn Monroe, Märkesbacken och en Mimare


Johan blev ganska skitig under ovve-invigningen


Louise också


Och jag med..


Godnatt kära vänner, håll tummarna för att jag vaknar imorn vid friskt mod och massa plugg-motivation för på tisdag är det dugga och Jag Ska Klara Den, okej?! Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar