onsdag 21 december 2011

På timotejvägen

Hej bloggen, världen, livet! Ikväll är jag hemma hos Johan. Vi har ätit hemmagjord pizza och julgodis samt klätt granen. Den är lite sned men det blev ganska bra tillslut. Andra intressanta händelser för dagen:
1. Jag har klippt mig. Bara några centimeter men det var på tiden.
2. Jag har varit på min gamla högstadieskola för andra dagen på raken. Jag släpade med mig Johan dit för att kolla på en elevkonsert som syrran var med och planerade. Hon gjorde ett oerhört fint uppträdande som elevrådsordförande och ropade upp vinnarna till tipsrundan. Skämt å sido, konserten var fin :)

Sen jag kom hem har jag också hunnit med att vara fyllechaffis åt mamma, göra julgodis, vara chaffis till syrrans match, hänga med Emma, sova hos mormor o morfar, baka julgodis, köpa julklappar och sy fast namnet på overallen. Bildbevis kommer senare!


Från St Peterskyrkan i Vatikanen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar