torsdag 1 december 2011

Läget

Sen jag kom hem vid halv fyra ungefär har jag jobbat mer eller mindre intensivt med våran projektrapport. (okej räkna bort 40 min för ett avsnitt top model, men övrig tid!) Det går framåt, men det är sakta och frustrerande när folk inte gör det de blir tillsagda att göra.. Grupparbeten funkar bara för mig när jag får bossa, annars kan det va..

Nu visade det sig dessutom att Johan inte bara skulle vara i verkstaden till kl.20.00, utan han satte sig för att CAD:a efter det, vilket resulterade i en ensam middag och dåligt humör. Ja, vi ses varje kväll och ja, vi sitter mest framför varsin dator, men jag vill ändå hinna ses lite grann..

Kände på min p-stav innan. Det var läskigt, undrar hur lång tid det tar innan jag vänjer mig vid att den är där?


Bjuder på en bild från häromdagen när mitt hår bara var lite extra fabulous. Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar