fredag 27 april 2012

Jag vill inte lida för något som du inte vet

Tjohoo! Här sitter jag med mina flätor och lockar håret as we speak så att säga! Ikväll är det M-älva, alltså sittning för de som började på vår sektion 2011 (elva -älva, get it hehe??). Jag ska, originellt nog, klä ut mig till älva och då krävs helt klart lockar.

Egentligen ska jag skriva på min individuella inlämning, men det går sådär. Inlämningen är idag och jag MÅSTE bli färdig innan fyra typ för att hinna förbereda mig innan jag ska iväg, men jag lyckas inte motivera mig. Har lyckats skriva en del idag men huruvida det räcker och överhuvudtaget är relevant har jag ingen aning om.. Relevant är för övrigt ett fantastisk bra ord.

Annars lyssnar jag på Kent så fort jag har möjlighet (dvs när Johan inte är hemma) och tycker mycket mycket om nya skivan :) 999 är klart en av de bästa låtarna, men hela skivan känns bra! Har inte hunnit cykla till stan och köpa den än, så än så länge är det spotify som gäller, men jag planerar en tripp imorn :) Förhoppningsvis är jag inte allt för bakis, hähä :P

Men NU är det dags för uppryckning! See yaaaaaaa :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar