måndag 16 april 2012

Hemma!

Hej världen! Nu är jag hemma igen, i Linköping alltså, efter att ha spenderat drygt en vecka i Småland följt av nästan en vecka på Malta. Sitter i soffan och äter godis ur mitt påskägg, var så sjukt sötsugen innan och nu kan jag inte sluta! Håller på och läser Hungerspelen och den är stöööört bra! Har helt missat uppståndelsen kring boken/filmen, men nu fattar jag hypen så att säga. Läs!

De två lediga veckorna var awesome, hann träffa kompisar, min släkt och Johans släkt samt fira födelsedag tre gånger. Inte illa! Har dessutom fått finfina presenter i form av lite kläder, köksredskap, fiiina tallrikar, en skiva samt en läsplatta :) Var på Malta på min riktiga födelsedag och då väcktes jag med oerhört fin sång samt en muffins med en mini-flaska malibu istället för ljus, haha! Det enda som återstår är Johans present, en canvas-tavla med av bild från Paris :)

Som om inte detta var tillräckligt bra har jag dessutom ytterligare en god nyhet, Jag har fått sommarjobb!! :D Nu blir det IKEA i sommar för hela slanten och jag är sjukt taggad! Ska jobba i snitt 25 timmar i veckan, vissa veckor mer andra mindre, och det passar mig ganska bra :) Nu hoppas jag bara att Johan, och Anna, får jobb snart också så kommer det bli en riktigt fin sommar i Linköping!


Nomnomnom!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS ÄLSKLING!! Du får berätta mer om jobbet när vi snackas vid i veckan! :D

    SvaraRadera