måndag 23 april 2012

Home is where your heart is

Jag </3 mattelektioner måndagmorgon kl.8.15. Kan vara därför jag andra veckan i rad har ställt alarmet, snoozat, insett att det är kört och tagit en sovmorgon. Nu har jag duschat, ätit gröt, druckit kaffe och en brustablett och känner att jag borde vara redo att möta dagen. Idag ska vi dela ut våra designsonder som vi har slitit med hela helgen, det har klippts och klistrats i det oändliga och jag tackar gudarna för att mina gruppmedlemmar är bra på sånt där och har mycket mer tålamod än mig, annars hade jag gett upp för länge sen.

I övrigt har jag och Johan haft en lugn helg, vilket var jätteskönt. Vi har dessutom beställt våra canvas-tavlor nu, är så sjukt spänd på resultatet :D I will show you when they arrive :) Igår kom vi igång på allvar med fotoboken anno 2011 också, det kommer visserligen ta tid men åh vad bra det kommer bli! Ska bara lyckas välja ut de allra, allra bästa bilderna från tågluffen först..

Time to go-go! Tagga rapportskrivning och kanske en sväng till H&M! :)


Home is where your heart is

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar