måndag 2 april 2012

Hem-hemma!

Efter att ha spenderat en natt hemma hos Johan är jag nu hemma på riktigt! Är redan ordentligt hemmastadd, har hunnit mysa med syrran, stöka ner lite och kolla på Grey's anatomy :) Funderar återigen på det här med begreppet hemma, och när man inte längre ska ha känslan av att ha två hem. Ganska mysigt tycker jag, men det blir rätt mycket syftningsfel.

Syrran drog förövrigt iväg till några kompisar. Ungefär såhär löd konversationen innan hon gick:
J: Ska ni festa?
B: Njaa
J: Vadå, bara lite eller?
B: Kanske, men det blir nog inte så mycket.
J: Ok, ring om du blir för full! Eller om jag ska hämta dig.
B: Hehe jaja.
J: Jag kanske ska begära uppdateringar varje timme!
B: Nee, sluta. Jag ringer om jag blir för full ;)
J: Jaja.
J: *ropar ner för trappan* Gör inget jag inte skulle gjort!
Eller förresten! Gör inget jag inte skulle gjort när jag var sexton!!

Tycker jag fick till slutklämmen ganska bra där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar