söndag 1 april 2012

I hela mitt liv har jag litat på mig själv men nu behöver jag din hjälp

Hej världen, mår sådär idag. Vi serverade på en sittning igår, vilket var askul, men det resulterade i att vi åt middag och började dricka rödvin kl.23.00 igår, snabbt dessutom för att inte missa festen. Man kan säga såhär - det jag minns var bra. Hittade två cheeseburgare i kylskåpet idag som jag försökte micra och äta, men det blev inte så lyckat. Just nu försöker jag packa inför hemresan, ska ta bussen härifrån halv sju, men jag behöver pausa lite då och då. Dessutom har jag en blaffigt munsår :(:(:(

Ska bli skönt att komma hem till de djupa skogarna igen, ska hänga med syster-yster som spelar cup i Jönköping. Tydligen är de i B-final, verkar som att de har ändrat upplägget lite! Är ganska stolt, igår blev hon matchens lirare och idag satte hon en straff. Min lilla knodd, jag har lärt henne väl :]

Blä för bakis säger jag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar