torsdag 26 april 2012

Köar

Hej världen!

Jag sitter och köar till biljettsläpp. Imorn ska jag införskaffa biljett till UK, räknar med att det kommer bli vårens fest! Dessutom kommer världens bästa Emma hit så det kan inte bli annat än bra :D Men det är alltså nästa helg det gäller. Och jag måste hålla mig vaken och sysselsatt hela natten först :P

Den här helgen ska vi vara hemma och vara kattvakter. Fatta lyckan, jag har lyckats övertala Johan att vara kattvakt :D Jag ser detta som ett stort steg framåt i min plan "skaffa katt". Moahaha! Egentligen skulle jag åkt till Lund med ett gäng tjejer men det blev för dyrt med tåg och krångel med bil så jag kom fram till att jag behövde vara hemma, spara pengar, och ha tid för lite plugg. Så nu får jag vara kattvakt istället, helt klart winwin :)

Idag var första delen av fadderutbildningen till hösten. Kan väl tycka att det var lite sisådär, men några bra tankeställare. Är sjukt taggad på kommande Nolle-P i alla fall! Hoppas att jag får min vilja igenom och inte jobbar allt för mycket :)

Talk to ya lateeeer!

1 kommentar: