onsdag 2 maj 2012

På nästan ingenting till slut lever man sitt liv långtifrån alla andras

Hej världen, förlåt för att jag är så dålig på att dela med mig av livet osv! Har iaf haft en jätteskön helg med massa slapp, massa mys, en del sol, lite fest samt en ömsom galen ömsom jättemysig kisse (ps. heter det ömsöm eller ömsom??). Jag och Johan gjorde en cheesecake med lime och hallon som blev god, men inte så god som förväntat, så den har vi småmumsat på hela helgen. Vi har dessutom grillat och gjort vår egen potatissallad. Kan erkänna att i första omgången blev det en smula mycket vitlök, men vi försökte igen idag och det blev mycket bättre!

Jag var dessutom ute och sprang på valborg, för första gången sen innan påsklovet. Ca 3km blev det, och lite situps och dylikt. Har haft träningsvärk i hela kroppen efteråt, känns inte riktigt okej :P

För övrigt ser vi mycket fram emot helgen, imorn är det Ölstopet vilket lär bli awesome om vädret håller i sig och på fredag kommer Emma och då taggar vi UK!! :)


Nu är naglarna orange igen och dagens kvällsmål hyffsat smält, så snart blir det en löprunda i Rydskogen. Var inne på fotboll med Johan och Co men de skulle möta några andra och då blev det för mkt allvar för min smak. Vid tillfälle ska ni få se gölliga bilder på Sören aka kissen samt på våra canvastavlor som kom idag, YEAY :D See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar