onsdag 16 maj 2012

Livet alltså

Den här veckan är det mesta kaos, jag har ungefär tjugo miljoner bollar i luften och allting känns bara så mycket värre än det behöver. Mitt självförtroende fick sig dessutom en ordentlig törn igår, en enligt mig väldigt orättvis sådan till på köpet, och jag orkar inte riktigt ladda om för att köra in i kaklet fastän jag vet att det är Precis det jag måste just nu. Som tur är avslutades flumkursen idag, jag fick ihop en jäkla presentationsbild av telefon (som blev ganska bra) och en modell (som blev ganska jättedålig) så nu får det vara bra helt enkelt.

Mitt i allt pluggkaos har jag dessutom spenderat en heldag plus två timmar på IKEA, först kassautbildning och sedan HLR. Det känns verkligen skitbra, alla är supertrevliga (inte bara de som är involverade i utbildningen, utan alla andra anställda man springer in i hela tiden) och trots tekniska problem så var stämningen på topp. Möjligheten fanns för att hoppa in och börja jobba lite redan nästa vecka, men med de tre kommande tentorna i åtanke hade jag egentligen inget annat val än att tacka nej. Riktigt tråkigt, hade gärna tjänat lite pengar istället!


Nöjd tjej! 

Ps. Emma, jag vet ju att du tycker det är underhållande att folk stavar fel på mitt namn. Ja, de skrev Josefin utan E på namnskylten först. När jag insåg att jag ska ha den skylten hela sommaren bad jag dock om en ny lapp och nu står det JOSEFINE så himla fiiiiiint :) Slutet gott, allting gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar