onsdag 9 maj 2012

Glasögon

Inledde förra veckan projekt "Nya glasögon" då jag knappt använder linser längre och det därför känns bra med ett par glasögon med rätt styrka. Har provat lite olika bågar och det känns som att det står mellan följande tre alternativ, now I want heeelp! Känner att jag är lite gudinnan av velande (somliga här minns kanske hur det gick till när jag skulle köpa moppe) så nu vill jag ha en omröstning, helst med motivering, för att bestämma vilka jag ska köpa! Pretty please :)

Alternativ ett


Alternativ 2


Alternativ 3


Det första alternativet ska också finnas i blått, så jag överväger att be dem ta hem bågarna i den färgen för att prova. Ville bara vara säker på att det var ett relevant alternativ först! Vi kallar det för alternativ 4, så får man rösta på det också. Nu röstar vi, wohooo!
ps. Ja, spegeln är skitig. Därför bytte jag till den mindre skitiga spegeln efter ett tag.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker alt. 2 el 3, tycker 1 blir lite för "aggressiva" för dig, lite för hårda med så markant båge.
    Men, vill se fler bilder! Från olika vinklar osv.
    Och, vill inte göra det ännu svårare för dig, men du har inte testat några som är mindre runt ögat? Alla dessa är ganska stora. Men det viktigaste är ju att man trivs i dem, och du är snygg i allt! :D
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha tack! Tkr också ettan blir för mycket med tanke på att de dessutom är svarta, men jag har bett att få hem dem i blått och det tror jag kan bli grymt!

    Har medvetet valt att köra på lite större glasögon den här gången (har också provat några lite rundare varianter men de blev brutalt nedröstade :P), just för att jag använder dem hela tiden och tänker köra på att de är mer av en accessoar typ! :)

    Kanske kommer fler bilder senare, ska försöka få ner det till två alternativ först typ :)

    SvaraRadera