torsdag 27 december 2012

Vadå har juicen ett eget land?!

När SVT visar en timmes föreställning med Soran Ismail så är jag liksom ändå lite okej med att betala tv-licens. För han är så jäkla bra! Älskar ironin, älskar samhällskritiken och alltså, han har ju rätt! Titta, skratta och tänk.
(ps. Louise lär speciellt uppskatta det som sägs i 42e minuten och framåt ;))

För er som jag kanske råkade lura på den norska humorshowen (ej samhällskritisk, bara kul), här kommer ett par av de roliga grejerna som visades innan jag kom på att jag skulle tipsa:

Mitt navn er Finn 

Elevator prank - The Intelevator Den här finns det uppföljare på om man fortsätter kolla på youtube..

Hittade inte med svensk text men hela programmet finns här så den som är sugen på det kan satsa på första halvan (eller kolla tills det inte känns kul längre).

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar