måndag 24 december 2012

All you need is love... And a cat

Jag har en syster som känner mig ganska bra om man säger så


Sen blir man ganska nöjd när man får en ny norgemössa också!


Och såklart massa annat både fint och bra såsom tröjan på översta bilden, halsbandet på den andra, en ny bra router till mig och Johan, en skiva jag inte visste att jag ville ha och lite till. 

Kalle Anka var bra även utan nidbilds-dockorna, ett antal snarkningar ljöd dock i vanlig ordning. Maten var precis som den ska vara med saftig julskinka och norskt inslag i forma av ribbe och surkål :) Katten har varit blyg och hållt sig för sig själv nästan hela dagen men lyckades såklart försöka sig på att riva granen när väl gästerna hade gått. Bra taktik att hoppa rakt in i den! Som tur var lutades granen mot väggen och pappa var i närheten så inget gick sönder, men däremot blev en halvrädd katt en supermegarädd katt. Han verkar som tur är vara okej nu och vi hoppas att han har lärt sig att låta granen stå.

Imorn väntar jul med hela Johans släkt (=mer paket och god mat hehehe)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar