fredag 28 december 2012

Okänd dag, påstådd vintertid i ett grönt Småland


Här sitter jag och surar i mitt gamla flickrum! Varför undrar ni? För att jag omtentapluggar och har försökt göra det hela dagen. Det går sådär.. Har nu gått igenom typ hela tentan jag kuggade sist och är jättesur för att jag inte klarade den då för då kunde jag det faktiskt.. Ska man nu tvingas tänka positiva tankar kan man ju tänka sig att det inte borde vara assvårt att lära sig det igen bara man repeterar lite. Värre är det med mekaniken som jag inte har fattat, varken då eller nu..

Om någon är nyfiken är här lite fler vinklar på mitt rum:


Min säng, bokhyllor samt planscher som skulle tagits ner för hundra år sen, men nu har jag inte hjärta att göra det pga nostalgi.


Okej här är mest en bild på mina fula garderobsdörrar. Varför undrar ni kanske? Jo, för att de täcker en hel vägg. Fan vad najs med så mycket garderober kanske ni tänker då! Kan man ju tycka, fast mindre najs om de är apfula och man ändå bara får använda hälften. Den andra halvan innehåller kläder från tidigare årtionden. Hehe he hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar