torsdag 5 juli 2012

Vardagslyx

Har varit ledig i två dagar nu och det har varit så skönt! Igår var jag hos läkaren, sen strosade jag runt på stan ett tag innan Anna slutade och då strosade vi lite till innan vi gick och åt och tog en drink. Supermysigt! Idag har jag varit duktig och städat, orkade inte ta sovrum och badrum men köket och vardagsrummet är fint i alla fall! Dessutom sprang jag 4,5 km innan och avslutade med lite styrketräning, så jag tycker att jag förtjänade lite lyx :)


Nomnomnom!


Nya favoritchokladen? <3

4 kommentarer:

  1. Mysigt! Dör vad gott det ser ut på bilderna ;)

    SvaraRadera
  2. Det var det verkligen! Tyvärr är ingredienserna inte direkt studentprisvänliga, men det var sjukt lätt att slänga ihop dock!

    SvaraRadera
  3. Den där chokladen såg god ut, blir en tripp till ica känner jag ;)

    SvaraRadera
  4. Hur gick det med chokladen Natta? ;)

    SvaraRadera