torsdag 5 juli 2012

Du måste va frisk för att bli sjuk

Tänkte uppdatera er om vad som händer med mig och mina njurar. Vi var på återbesök igår och lämnade prover, dessa såg bra ut. Tydligen är det ett ld-värde som är förhöjt 0,1 (vad det nu mäts i för enhet) men som läkaren själv sa; "Det säger mig ingenting. Jag tror inte det säger någon i sjukvården någonting. Jag vet inte ens varför jag beställde det provet." Vet inte om jag ska tycka att det känns bra,men i övrigt verkar det ju bra i alla fall!

Jag ska lämna prover igen om två månader och på återbesök om fyra. Sen ska jag visst fortsätta lämna prover 1-2 gånger per år,vet inte hur länge? De tar uppenbarligen allvarligt på det här. Men läkaren sa också att jag inte ska gå runt och tänka på det här utan leva mitt liv och göra det jag vill utan att låta mig begränsas. Så det ska jag göra! Jag börjar nu med en gång med att..eeh..städa lägenheten. #living on the edge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar