söndag 1 juli 2012

Pengar rullar in som de ska, det går bra nu

Har jobbat i helgen, detta var egentligen en av mina typ två lediga helger på hela sommaren men när Johan jobbade och familjen var i USA så kändes det ganska värt att jobba istället! Imorn ska jag jobba på en annan avdelning för första gången. Eller ja, det är egentligen samma avdelning, men inte i kassan. Är lite nervös! Ska vara på externlagret, i infodisken och i Småland (alltså lekstugan: Små land, himla kul ordvits det där hehehe), och jag kan egentligen inget av det :P Men det får gå! Hoppas det är lite lugnare nu, vi har ju haft rea i en vecka så jag hoppas det trappas ner lite nästa vecka.

Mycket IKEA-prat, det är det som händer just nu så att säga. Gjorde lasagne idag, för första gången brände jag inte Bechamel-såsen! Istället blev det något skumt i ugnen så lasagnen blev lite bränd.. Suck! One day I will make the perfect lasagna...

För första gången i sommar är jag i Linköping i över en vecka i sträck. Ska jobba en massa, samt på återbesök till läkaren. Ska passa på att träna lite också, kan ju inte låta Johan vinna! På tal om Johan kommer han hit till helgen, givetvis jobbar jag men det kommer ändå bli mys :) Om en och en halv vecka har vi 3-årsdag och då ska vi till Karlskrona och bo på hotell och mysa, längtar massor :D

Nu ska jag antingen a) sova eller b) chilla lite till framför datorn/tvn. Vilket alternativ tror ni att det blir? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar