onsdag 4 juli 2012

I've got time on my side, making diamonds of coal

Igår var det depp, idag pepp. Mycket hastigt och lustigt blev jag medbjuden på Afterwork och med tanke på att jag är ledig imorn kände jag verkligen att det här var inget att banga på! Är nyss hemkommen och har haft supertrevligt :) Fyra av ca tolv närvarande pluggar  på samma sektion som jag, hur coolt är inte det?? Tre av oss går min utbildning, jag är färdig med första året, en annan tjej med andra och en tredje tjej är färdig med tredje året. De andra två pluggar EMM. Älskar när världen är liten <3

Andra saker att glädja sig åt är att jag uppenbarligen äger på mitt jobb. Fick beröm redan efter typ tre dagar för att det gick så bra, har fortfarande inte haft diff i kassan en enda gång och idag när jag redovisade min kassa kom en av mina överordnade in och sa "Gud vad trevlig du är mot kunderna! Alla dina kunder verkar så himla glada och nöjda. Vad duktig du är!". Då blev jag glaaad :)

Imorn ska jag på återbesök och lämna prover, förhoppningsvis blir jag och mina njurar helt friskförklarade! Är ledig två dagar nu, skönt :) Givetvis är det här dock en sådan fenomenal vecka när Johan är ledig när jag jobbar och tvärtom. Hela veckan! Stört.

Nu: nanedags! Men först en suddig bild på mig när jag ligger och är allmänt glad i soffan :) Skymtas gör mina snygga turkosa 3/4-jeans och en kofta jag köpte på GAP i London, en gullig luggfläta, lite disk samt världens gosigaste filt. Godnatt!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar