söndag 29 juli 2012

Den ultimata till-och-från jobbet-outfitten!

Glad i hågen cyklade jag hem efter en ganska chill jobbdag på externlagret. Passerade ett par pojkar á ~15år och tyckte mig höra dem ropa "fjortis, fin fin fjortis" eller något liknande efter mig? Tror vi har lite olika syn på fjortisar, jag och småglinen. En blek 22-åring med glasögon, kent-linne och ikea-byxor doesn't really scream fjortis för mig i alla fall. Eller..?


Imorn kommer Johan upp och då ska vi försöka hänga upp tavlor och fixa lite i största allmänhet här hemma :) Ska bli intressant att se hur vi klarar oss utan slagborr till våra betongväggar! På kvällen ska vi i alla fall belöna oss med att gå och se Batman, vi hoppas lite på att det ska funka som motivation :P


Häddå! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar