tisdag 6 mars 2012

ingenting, någonsin

SATANSJÄVLABAJSRÖVHUVUD OCH SÖNDERKNULLADEÅSNEFITTOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och nej jag ursäktar inte språket för nu är jag så förbannat jävla less, uppgiven, sårad, apatisk, upprörd OCH SÅ INUTI HELVETES FÖRBANNAD!!!!!!! varför vill dom jävla rövhålen till professorer att vi ska kugga?! vad är poängen med att lägga upp gamla tentor som vi kan plugga på om DOM ÄNDÅ SKA GE OSS TENTOR SOM ÄR TOTALT JÄVLA OLIKA OCH SUGIGT MYCKET SVÅRARE?!?!?! VA?????

Här är en lista på saker som ändå inte kommer kunna få mig att må bättre:

- choklad
- uppmuntrande ord
- kramar
- klapp på axel
- annan "uppmuntrande" kroppskontakt
- blommor
- vin
- massa pengar
- god mat
- resor (ja, jag menar alla resor som man kan tänkas komma på till var som helst)
- övriga presenter
- fred på jorden
- en kattunge (ja jag är allvarlig) (och ja, en kattunge betyder mig för mig än fred på jorden. jag är en hemsk människa)

Här är en lista på vad som kan få mig att må bättre:

- klara tentan (vilket vi alltså kan stryka, tack MAI)

2 kommentarer: