fredag 30 mars 2012

Godmorgon världen!

Här sitter jag och dricker kaffe på morgonkvisten. Började egentligen för 15 minuter sen men det var sjukt jobbigt att gå upp idag. Fråga Johan, han ligger fortfarande och sover. Igår spenderade vi eftermiddagen på sjukhuset där Johan opererade sin tå så sen skämde jag bort honom lite med massa godis och mys :) Förövrigt ringde jag IKEA igår för att få reda på hur det går med det eventuella sommarjobbet och säga att jag inte är i Linköping på ett par veckor, men fick inte reda på något. Ångesten sprider sig, kmr typ hänga mig om jag inte får jobbet efter att ha varit på intervju och blivit uppringd för att uppge referenser..


Galet tjej med gratiskopp från donkelito

På dagens schema står:
Pallra sig till skolan för a) resterande mattelektion samt b) föreläsning i användardriven produktutveckling
Hämta ut mitt skitfula pass
Styra upp projektet
Styra upp resan till Malta
Myskväll med min älskling samt hans mumifierade tå

Dags att fånga dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar