fredag 9 mars 2012

Gävle calling

Hey peeps!
Här sitter jag på tågstationen i Gävle och tänker att en kvarts gratis internet Nästan väger upp för trekvart ute i kylan. Tur att man ska på skidsemester så man hade termobraller i väskan! Hatar när tåget kommer fram en kvart för tidigt när man har nästan två timmars väntetid.. Än så länge har jag hunnit läsa typ halva Niceville (Emma, jag sparade den och det är jag glad för!), ätit en halv Marabou Daim, kollat på ett avsnitt ANTM samt gjort en spelningslista med lugn musik och försökt sova (på tågen). Än så länge ca 0 minuter sömn, gissar på att jag kommer somna som en stock när jag går på tåger mot Borlänge kl.05.20. Imorgon (eller ja, senare idag) väntar skidåkning och familjemys, Can't wait!! :D


Ansträngt leende..


Försöker tappert vinka, men let's face it, its sleepy-time!!

Nu har jag snart inget internet kvar så vi hööörs!

1 kommentar: