onsdag 13 juni 2012

Tror du att det finns nåt okänt där ute som mirakulöst förblev oupptäckt

Idag har jag jobbat på riktigt för första dagen. Var ganska nervös igår, men det gick bra! Behövde bara ringa efter hjälp ett par tillfällen och de kör verkligen med "ring hellre en gång för mycket än en gång för lite" så det känns bra :) Gillar också Kent. Just nu gillar jag den finfina textraden Tror du att det finns nåt okänt där ute som mirakulöst förblev oupptäckt, jag inbillar mig att de flörtar lite med naturvetenskap och, som den nörd jag är, är jag ju lite av en sucker för sånt.

Något som känns mindre bra är

a) avbokningen av våran new york-resa hos supersavertravel. de påstår att de inte har fått mitt läkarintyg, trots att jag har fått ett mail där de bekräftar att de har tagit emot det men "inte har något ärende kopplat till frågan". nötter säger jag bara! vi har nu skickat in det igen och hoppas att de rycker upp sig..

b) fick idag tredje räkningen från min sjukhusvistelse, där alla har legat på drygt 300 kronor. roliga pengar, not!

Imorn åker jag till Smålandet igen, oklart hur länge. Ska egentligen jobba fred-sönd men kanske kan bli av med fred-lörd så jag kan vara med på Helenas 40-års kalas! Håll tummarna :) Imorn ska jag på student och ska ha på mig mina nya assnygga skor (såklar inhandlade i London)! Ber om ursäkt för de mindre snygga bilderna dock ;)



Love 'em!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar