måndag 11 juni 2012

Livet

Mycket som händer nu! Fick som sagt komma hem från sjukhuset och åkte raka vägen till Småland. Var hemma ett par dagar, krånglade med läkarintyg, avbokade New York och så bestämde vi oss för att åka till London istället! Kom hem igårkväll, efter krångel med tåg från Kastrup och var hemma i Småland under dagen. Nu är jag tillbaka i Linköping, ska på upplärning imorn och jobba första dagen på onsdag! Sen blir det hem till Småland igen för student och skolavslutning och sedan ska jag köra min bil till Linköping!! Alltså pengarna som har rullat på sistone.. Inte nog med att jag har köpt bil, jag har ju också köpt nya glasögon och solglasögon. Sen en resa på det där Johan och jag såg We will rock you och shoppade i 2 ½ dag, enda sightseeingen vi gjorde var att vi åkte till Buckingham Palace, tog ett kort och åkte vidare :P Fyllde i princip min resväska med kläder, skor och grejer från The Body Shop, bilder kommer men kameran är kvar hemma. Istället bjuder jag på en bild där jag helt naturligt sitter och håller i min tallrik med svensk husmannskost: gratinerad falukorv och potatismos. Nomnomnom!


Ska sluta svamla nu och kolla mer aktivt på fotbollen. Eller läsa ut min light-tantsnuskbok. Häddå!

3 kommentarer: