fredag 22 juni 2012

Glad midsommar!

Jag som inte var ett dugg sugen på midsommar hamnade på det mest traditionsenliga midsommarfirandet på flera år med familjen och vänner till familjen, och det har varit så himla mysigt! Vi har ätit sill (okejdå jag åt bara en miniliten bit och gick på köttbullarna istället), sjungt snappsvisor, dansat kring midsommarstången och precis hunnit leka innan regnet kom! Det blev en tidig kväll för imorgon flyger familjen till USA och jag ska köra dom till Växjö innan jag och Johan åker till Linköping :) Det blev precis lagom! Och inte nog med firandet, jag såg så midsomrig ut som man bara kan med krans och sommarklänning! Glad Midsommar på er :)

Edit: gick av någon anledning inte att bifoga en bild när man bloggar via appen :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar