söndag 17 juni 2012

Bildregn

Sen London har jag börjat jobba, hunnit med ett studentfirande, en skolavslutning och ett 40 årskalas!


På väg till studentutspringet!


Den nöjde studenten


Hela glada familjen!





Ville ha ett fint kort på mig och Johan, jag var givetvis snygg på alla medan Johan såg ut som att han höll på att somna, eller fånade sig. Och givetvis gör jag såhär på det enda kortet Johan ser vaken ut. Bra där!


Bellas skolavslutning


Syrran blev Årets kompis *stolt*


Min syster, elevrådsordföranden, lämnar över till nästa års ordförande *stolt igen*


Syster och pojkvän



Helenas 40 års-kalas

Mamma, mormor och jag




Lillkusin ett

Lillkusin två, övar på sparris och bollar!



Nyaste tillskottet i släkten, coolaste killen!


Mormors syster, mamma, morfars syster


Och igen tillsammans med födelsedagsbarnet!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar