tisdag 28 februari 2012

Swoop, swoop, swoop!

..som Rachel hade sagt. Nu är biljetten bokad, efter sista tentan drar jag till Sälen och möter upp min fina familj för ett par dagars skidåkning! Bättre nervarvning efter två tentor finns nog inte. Eventuellt tar Johan sitt förnuft till fånga och följer med, annars får jag spendera 12 timmar via tåg och buss själv. (ps. Julia, jag är Stockholm i styft 3 minuter om du är intresserad! ;))

Långkallingar, röda backar, familjemys, liftåkande i solen och Kvikk-lunsj, HERE I COME!

4 kommentarer:

  1. Haha är det nu jag ska hoppas på signalfel så du blir fast här i några timmar? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha det visade sig att det var i Upplands Väsby jag är i 3 min, är i Stockholm hela 30 min typ! Tror jag ska vara framme kl.23.45 och åka igen 00.20 eller något sånt :P Sugen?? Haha!

    SvaraRadera
  3. Hahha ooh hela 30 minuter! Hade ju iof verkligen varit kvalitetstid ;) Känner dock att tidpunkten kanske inte är helt optimal :P

    SvaraRadera
  4. I know!! ;) Haha nä jag vet, förstår om det inte lockar direkt :P

    SvaraRadera